۱۴ پاسخ

به منم خیلی میگن🙄🙄

شیر ابتدای سینه رقیقه حکم آب رو برا بچه داره
شیر انتها غلیظ و حکم غذا
هربار شیردهی یه سینه رو کامل بده
و دفه بعدی از اون یکی شروع کن

فقط بعد از حمام ،رابطه،یا وقتی خدای نکرده جر و بحث و ناراحتی داشتی ....یکم اول بدوش بعد بهش شیر بده

فقط وقتی شیر میدی کامل از ی طرف سینه ات بده که قسمت چربش هم رو بخوره بعد برو سراغ سینه بعدی

خب اولش بچه میخوره برای رفع تشنگیه دیگه
برای همین میگن ب بچه زیر ۶ ماه اصلا آب هم ندین
چون همون شیر تامین میکنه

از اول بده بخوره همش بدردش میخوره😄
یه سینه رو کامل بده بخوره وسطش عوض نکن سینه دیگه رو بده
اینو از چت جی پی تی پرسیدم

از اول بده بخوره همش بدردش میخوره😄
یه سینه رو کامل بده بخوره وسطش عوض نکن سینه دیگه رو بده
اینو از چت جی پی تی پرسیدم

عزبزم دکتر گف اول آبه بعد شیر
اول بچه رو سیراب میکنه بعدش سیر
جفتشو بده عالین

وای نهههه نکنیااااا
آبه برا رفع تشنگی نوزاد هس اونیکی برا رفع گرسنگی هردو رو باید بخوره

نه عزیزم بایدباآل وهمه چی بدی😅

من کامل میدم
اون برا رفع تشنگیه

یه دکتر بود میگفت اولش آب هست واسه بچه بعدش غذا هر دو بهش بده

عهه اب برای رفع تشنگی بچه‌س
اون چربه برا سیری
چرا اینجوری میکنی اگه بد بود اصلا چرا باید ای باشه اولش

من هردو بچمو کامل دادم اصلا نمیدوشیدم

سر و ته نداره
کامل بده عزیزم حتی ۱ قطره هم هدر نده

سوال های مرتبط