دقیقا الان دوش آب گرم بگیر همسرت کمرتو ماساژ بده حرکت اسکات بزن تا دردات شدید تر بشه بعد برو بیمارستان ❤️ انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم ❤️
من میترسم برم بیمارستان دکتر نداشته باشه
عزیزم اگه ب حرفام عمل کنی زود زود زایمان میکنی و راحت
فعلا همه وسایلاتو دم دست بزار و ی حوله و لباس برای بیمارستان رفتن دم دستت باشه تایم بگیر بین دردات هروقت منظم شد مثلآ هر ۵ دقیقه ی یکبار درد میگیره چند ثانیه میمونه ول میکنه دوباره همینجوری ادامه داره
هروقت منظم شد میری زیر دوش آب گرمم قشنگ می ایستی زیر دوش و سعی میکنی اسکات بزنی بعدش دردات شدیدتر و زود تر اتفاق میوفته برات ممکنه کیسه آبت پاره بشه این نشونه خوبیه یعنی فقط نیم ساعت میمونه تا فارق شدنت اصلا استرس نگیر لباساتو بپول زود حرکت کن برو بیمارستان اینجور تا ۷ سانت رحمت باز میشه و روبه پیشرفتم هست تازه ممکنه حتی به برش هم نیاز نداشته باشی
ایشالا هم خودت هم نی نیت سالم باشید عزیزم
قابل تحمل ؟؟. توروخدا بگو اره🥺
اره الان دردت شدید تر میشه
اره همینطوریه صبر کن ببین فاصله دردات کمتر شد احتمالا خودشه ولی زود نرو بیمارستان ببین دردا شدید شد جوری که خیلی سخت شد برو اگ علایم خطر نداشتی
اره دیگه، صبر کن شدید و طولانی تر که شد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.