خانما درد انقباض چه جوریه؟؟؟؟

۴ پاسخ

رحمت سفت میشه و درد میگیره باز آروم میشه مجدد سفت میشه و این سیکل به طور منظم تکرار میشه و هر چی میگذره فاصله انقباض ها کمتر میشه
اگر گاهی در طول روز میگیره و کلا رها میشه زایمان نیست

مثل درد پریودی هست شکم و کمر درد میگیره از شدت کم شروع میشه تا زیاد شکم هم سفت میشه مثل سنگ

من درد پریودیه ولی هی میگیره ول میکنه، و رفته رفته شدید و شدید تر میشه، ببین ما تو پریودی یه سانت باز میشیم حالا درد ده سانت رو ک تقریبا ده برابره رو تصور کن

فکر کنم توی تایم های منظم میگیره مثلا هر 20 دیقه 5 دیقه درد داری

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی