رحمت سفت میشه و درد میگیره باز آروم میشه مجدد سفت میشه و این سیکل به طور منظم تکرار میشه و هر چی میگذره فاصله انقباض ها کمتر میشه
اگر گاهی در طول روز میگیره و کلا رها میشه زایمان نیست
مثل درد پریودی هست شکم و کمر درد میگیره از شدت کم شروع میشه تا زیاد شکم هم سفت میشه مثل سنگ
من درد پریودیه ولی هی میگیره ول میکنه، و رفته رفته شدید و شدید تر میشه، ببین ما تو پریودی یه سانت باز میشیم حالا درد ده سانت رو ک تقریبا ده برابره رو تصور کن
فکر کنم توی تایم های منظم میگیره مثلا هر 20 دیقه 5 دیقه درد داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.