من اونروز nst دادم تو همون حین یه دل درد ریز اومد سراغم تقریبا مثل دلپیچه بود دکتره گفت انقباض داری
شکم سفت میشه ودرد میگیره وبعدچندقیقه ول میکنه دوباره میاد من کمرم درد میگرفت وقتی رفتم زایشگاه گفتن درد زایمانه
مامانم میگفت مثل درد پریوده ولی شدید تر
بعد یه ثانیه ولت میکنه
تا میخوای بگی اخیش
دوباره شروع میشه
درخواست میدی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.