بچه ها انقباض چه جوریه ؟؟

۴ پاسخ

من اونروز nst دادم تو همون حین یه دل درد ریز اومد سراغم تقریبا مثل دل‌پیچه بود دکتره گفت انقباض داری

شکم سفت میشه ودرد میگیره وبعدچندقیقه ول میکنه دوباره میاد من کمرم درد میگرفت وقتی رفتم زایشگاه گفتن درد زایمانه

مامانم میگفت مثل درد پریوده ولی شدید تر
بعد یه ثانیه ولت میکنه
تا میخوای بگی اخیش
دوباره شروع میشه

درخواست میدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۸ ماهگی