سلام مامانا
برای بعد از زایمان چه شکم بندی گرفتید یا میخواهید بگیرید؟؟

۵ پاسخ

من گن شورتی گرفتم ولی همیشه نمیبندم میخوام برم بیرون میبندم
بعد ۴۰ روز شاید دائم ببندم

خواهر من یه کتاب بزرگ بزرگ گذاشت با چادر بست انگار ن انگار شکم داشت همش رفت

شکم بند چسبی بگیر. مخصوص زایمان. پنج روز بعد زایمان ببند. بعد سه ماهم ساعت شنی پا دار بخر و ببند

من ساده گرفتم

شکم بندنگرفتم یه کتابوباروسری بستم ب شکمم وپیاده روی زیادداشتم چون کولیک داشت... شیرخودمم میخوردخودبه خودحتی ازقبل بارداری هم لاغرترشدم

سوال های مرتبط