سلیقه ای عزیزم
بنظر من زیاد قشنگ نیس
سلیقه ای عزیزم
من دوست ندارم شما فقط به خودت و اقات نگاه کن
یکی مذهبی دوست داره
یکی فارسی
یکی ترکی
یکی اسم گل و طبیعیت و...
خانواده خودتون ببین چی دوست دارین🤗
انقد اسم تیدا زو دوست داشتم یکی از پیشنهادام همین بود
یادم اومد اسم اون سگه که مواد یاب بود بیچاره مرد،اسمش تیدا بود
ایرادی که نداشت ولی گفتم بزارم اطرافیا میخوان بگن اسم سگ گذاشتی رو بچت🙁
مهم اینه خودت چی دوست داری اما اگر نظرمو میخوای خیلی دوسش ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.