سلام اسم آوان چطوره اسم دختراولیم آوین❤️

۱۰ پاسخ

خیلی شبیه همه .زیاد شبیه هم نذار قاطی میکنی .
آوین دلوین
آوین الین
آوین آیلین
آوین سوین

اوینا هم قشنگه

من تصمیم داشتم اگه بچه دومم دختر بود حتما آوا میزاشتم ..آوین و آوا

اسمشو بذار هاوین یا لاوین یا باوین. همشون معنی های قشنگی دارن

آوین اسم قشنگه گلم بیشتر راجب آوان فکر کن

قشنگه عزیزم😍

ن عزیزم

میخای مث هم بژازی؟
ما پسرا جاریم اسماشون شبیه همه ا س ک ل میشیم با اسماشون برا صدا زدن

خیلی خوشگل و شیکه به نظرم

آوین خیلی قشنگه بنظرم در مورد اسم دوم بیشتر فک کن

سوال های مرتبط

مامان ئه‌وین مامان ئه‌وین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اراز مامان اراز روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۵ ماهگی