سلام اسم آیجان چطوره

۷ پاسخ

به نظر من قشنگ نیست حالا بازم نظر خودت مهمه عزیزم

نه گلی

خیلی قدیمیه😬😶جالب نیس

اصلا جالب نیست

جالب نیست

انتخاب اسم سلیقه ای عزیزم، هر اسمی دوست داری بزار ولی خوب منم زیاد از اسمهای که تلفظش با مکث باشه رو دوست ندارم، تو دهن سخت میچرخه

خیلی قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۵ ماهگی
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه خانوم مامان فاطمه خانوم ۷ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری