سلام مامانی قشنگ😘بنظرتون اسم آرتمیس چطوره!؟

۵ پاسخ

تلفظش خیلی سخته🥲

عالیه😍

اصلا جالب نیس

همسرم میگه اسم دخترمون رو بزاریم آرتمیس بنظر منم قشنگه

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۵ ماهگی
مامان امیرارسلان💙👼 مامان امیرارسلان💙👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری