خانما آرتمیس یا آتوسا ؟

۱۳ پاسخ

با احترام هیچکدوم

هیچ کدام

آرتمیس

آرتمیس اسم خواهر زادمه و مشکلش مخففشه... خانواده ما همه اسمش رو کامل صدا میزنیم ولی مثلا عمه هاش و اینا میگن آرتی.. خودش مشکلی نداره ولی به نظرم قشنگ‌ نیس

آرتمیس

آرتمیس

آرتمیس

ارتمیس

آرتمیس👍🏻،با آتوسا آدم یاد مارک رنگ میوفته

آرتمیس جدید تره ولی من اتوسا بیشتر به دلم میشینه❤️

ارتمیس

آرتمیس

آرتمیس

سوال های مرتبط

مامان arti مامان arti هفته سی‌ام بارداری
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری