ب نظرتون اسم دختر آرتمیس یا آمیتیس؟

۱۶ پاسخ

دوتاشون خیلی سخته گفتنشون🫠نمیدونم

گزینه سوم نداری

قشنگ نیس ببخشید

بنظرتون اسم آرامیس بهتره یا آرمیس؟

هر دو زیباست

تلفظ جفتشون سنگینه

آمیتیس شبیه اسم قرصه

ارتمیس

ببخشيد عزيزم ولي اگه يه اسم خوش اوا تر يا راحت تر بزاريد بهتر نيست؟

آرتمیس اسم دخترم شیک و با فراوانی کم

اسم دخترخواهرمن آرتمیس هست بهش میگم آرتی ولی امینیس سخته ولی هرکسی نمیزاره قشنگه خلاصش

ارتمیس

آرتمیس تلفظش راحت تره و برای من قشنگ بنظر رسید

ارتمیس

آمیتیس راحت نره
حالابماندکه قدیمی ها نمیتونن صداکنن
اسم دخترمن بهسا مادربزرگم میگه بزا پدربزرگم میگه بهزاد🤕🫤😐

آرتمیس

سوال های مرتبط

مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان ARIYA TANIYA مامان ARIYA TANIYA هفته سی‌وششم بارداری
مامان arti مامان arti هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد