سلام ..اسم ارسلان چطوره دوستان؟

۸ پاسخ

خیلی هم قشنگه خودم شخصا میخوام اسم پسرمو بزارم امیرارسلان

تصویر

من از اسم های این سبکی خوشم میاد، ارسلان اردلان اردوان

ارسلان و عرشیا خیلی قشنگه

بسیارقدیمی

باباش خیلی دوس داره بزاره ارسلان

یخورده قدیمیه خیلی اسم سنگینیه

امیر ارسلان قشنگتره چون اسم یه قهرمان بوده

خیلی بزرگونه هست

سوال های مرتبط

مامان احسان وارسلان💙 مامان احسان وارسلان💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم 🥺 مامان معجزه زندگیم 🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری