خیلی هم قشنگه خودم شخصا میخوام اسم پسرمو بزارم امیرارسلان
من از اسم های این سبکی خوشم میاد، ارسلان اردلان اردوان
ارسلان و عرشیا خیلی قشنگه
بسیارقدیمی
باباش خیلی دوس داره بزاره ارسلان
یخورده قدیمیه خیلی اسم سنگینیه
امیر ارسلان قشنگتره چون اسم یه قهرمان بوده
خیلی بزرگونه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.