سلام به نظرتون اسم آریا چطوره؟

۷ پاسخ

من عاشق اسم آریا و بردیا بودم

همیشه شیک و قشنگ و اصیل

ایرانی اصیل.قشنگه

منم انتخاب اسم پسر دومم آریا هست
قشنگه
خوش باشه عزیزم

عااالی .😍

قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ARIYA,TANIYA مامان ARIYA,TANIYA هفته سی‌وششم بارداری
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار ومیعاد مامان مهدیار ومیعاد ۱ ماهگی
مامان آنیا❤️‍🔥 مامان آنیا❤️‍🔥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان احسان وارسلان💙 مامان احسان وارسلان💙 هفته سی‌وسوم بارداری