۷ پاسخ

تیدا قشنگ تره

تیدا قشنگع

نیل جذاب تره

هرکدوم به دلت نشسته واقعا

عزیزم ببخشیدا ترخدا اینو میگم امیدوارم کسی اسم بچه ش این هست اینو نبینه و‌میدونم این از جهل یک فرده این اسم رو روی حیوون میزاره، ولی یه سگ خیلییی معروف توی اینستا هست اسمش تیداس🫠 تاپیک شمارو دیدم اصلا ناخوداگاه ذهنم رفت سمت اون

تیدا تلفظش راحت تره بنظرم.
حالا شما به من بگو
دلماه یا طنین؟

هردوقشنگن عزیزم ببین خودت کدوم رو صدا میزنی حست بهتره

سوال های مرتبط

مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری
مامانِ نیلا🕊️ مامانِ نیلا🕊️ قصد بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان درونجک مامان درونجک هفته سی‌ام بارداری
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی💙💖 مامان نخودچی💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری