۹ پاسخ

بنظر من دوسال و دوماه

همچین چیزی نیست هروقت خودت حس کردی بچت امادگی جسمانی و روانیش اوکیه بگیر

از لحاظ هم علمی هم شرعی 2 سال
تا 2 سال نیاز بچه به شیر برا رشد خیلی زیاده

من پسر اولم تا دوسالگی دادم.
پسر وسطیم چون الرژی داشت و خیلی چیزها نمیتونست بخوره گفتم گناه داره با مشورت دکترش تا دوسال و نیم خورد
مهبدم هم تا دوسال میدم حتما

نه خیلی ذوده در اصل تا دوسال باید شیر بخوره بچه

من دخترم یکسال و هفت ماه گرفتم هر وقت خودت دوست داشته باشی بعضی بچها شیر میخوره غذا نمیخورن بگیری احتمال داره غذاش بهتر بشه

۱۸ ماه ک شد سعی کن ب حداقلترین حالت ممکن برسونی وعده هارو سر ۲ سالگی بگیر کامل

کلی لباس گوگولی دارم زیر قیمت بازار ✔️
قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع میشه 😍
کیفیت تضمینی 👌
ی سر به کانال داخل روبیکا بزن پشیمون نمیشی 🙈
@ninianli

زوده بنظرم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۲ سالگی