خانوما بچه رو ۱۸ ماهگی خوبه از شیر بگیریم

۳ پاسخ

آره
من ۱۷ ماهگی گرفتم

سوال منم‌هست

اره من دکتر تغذیه گفت از شیر بگیرش تا بهتر غذا بخوره

سوال های مرتبط