نه أصلا بخاطره مضر بودن روغنش
به هیچ عنوان به بچم نمیدم
نمک زیاد ادویه روغن معلوم نیست چطور درست شده
ن من از نونش میدم بهش فقط
نههههه
اگ تند نیست یه دونه بده یا نون خالی بده دستش
نهههههههه
نه چون تو روغن سوخته و بی کیفیت سرخ میکنن
باز خودت درست کنی نفخ نخودش رو بگیری یه چی
اره من میدم
وای نه اونم تو این گرما
اره من میدم خیلیدوس داره
فک کنم ندی بهتره چون روغنش خیلی سوخته است از سبزیجات و مخلفاتش هم اصلا نخوره چون درست نمیشورن یه وقت عفونت گوارشی نگیره. میخای یکم نون باگت بده دستش
فلفل و ادویه داره بنظرم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.