خانوما پیتزا بخورم ضرر دارع دکترم ک چیزی نگفت

۶ پاسخ

پنیر پیتزا
سس مایونز
چیزای نگهدارنده دار بده
مثلا این دومورد ۳روز طول میکشه تا معده زن باردار بتونه هضمشون کنه چون چربیشون زیاده

من که همیشه درست میکنم میخورم شاید هفته ای یک بار یا دو هفته یکبار

در حد کم نه

دوس داری بخور ولی ژامبون سوسیس نخور گوشت یا مرغ بخور

خونگی بخور
من بدون سوسیس کالباس میپزم
با مرغ و قارچ و دلمه یا گوشت چرخکرده

ضرر که نداره ولی نخوری بهتره یا خودت درست کن
من همیشه خمیر و پنیر پیتزارو خودم درست میکنم دیگه خیالم بابت موادش راحته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی