سلام خانما
باقالی پلو ضرر دارع بخورم؟؟؟

۸ پاسخ

کم بخور

من که ماه اول خوردم خدارو‌شکر اتفاقی نیافتاد

باقالی حساسیت زا هست و خوب نیست

بله نخورید

بخور

چقدر منم دلم میخاد ولی گفتن باقالی بده
دیگ بیخیال شدم

من شنیدم زن باردار نباید بخوره حتی نباید تمیز کنه

نه عزیزم تو هفته اول بهتر باقالی کم بخوری ولی تو گذروندی نوش جان

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد