۳ پاسخ

برای منم ریسک زدن سلفری دادم سالم بود

من . ولی سلفری دادم . و سالم بود

من ریسکم ۱ به ۱۵۶ بود اگه یادم باشه سلفری دادم اکی بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها🐣🐥 مامان جوجه ها🐣🐥 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد