۸ پاسخ

اپتامیل پرونترا خوبه
راحت هم من پیدا میکنم همیشه

بخاطر دندونه
بخاطر شد نیست

من الان ۳روزه میگردم کرج بیومیل پیدا نمیکنم نیییست🤷‍♀️ نمیدونم چیکار کنم

من پسرم آپتامیل پرونوترا خورد از ۲۰ روزگی.هم مزشو دوست داشت و بهش ساخت هم وزن‌دهیش خوب بود
یکم سخت گیر میاد ولی خب کم و بیش هست.هر از گاهی با آپتامیل ساده جایگزینش میکنم

من آپتامیل پرونوترا میدم خوبه راضی ام ازش

بخاطر شیرخشک نیست پسر منم دو سه روزه شیر نمیخوره 🥲

آپتامیل پرونوترا بده

اپتامیل تلخه ببلاک بده شیرینه و چرب

سوال های مرتبط