اپتامیل پرونترا خوبه
راحت هم من پیدا میکنم همیشه
بخاطر دندونه
بخاطر شد نیست
من الان ۳روزه میگردم کرج بیومیل پیدا نمیکنم نیییست🤷♀️ نمیدونم چیکار کنم
من پسرم آپتامیل پرونوترا خورد از ۲۰ روزگی.هم مزشو دوست داشت و بهش ساخت هم وزندهیش خوب بود
یکم سخت گیر میاد ولی خب کم و بیش هست.هر از گاهی با آپتامیل ساده جایگزینش میکنم
من آپتامیل پرونوترا میدم خوبه راضی ام ازش
بخاطر شیرخشک نیست پسر منم دو سه روزه شیر نمیخوره 🥲
آپتامیل پرونوترا بده
اپتامیل تلخه ببلاک بده شیرینه و چرب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.