ببر دکتر احتمالا رفلاکسه عزیزم
دکتر بهتر میدونه اگه اعتصاب شیر هم بکنه بهت راهکار میده
احتمالا سرما خورده
قطره بنداز بینیش
دقیقاً منم مشکلم این بود
الآنم کلا اشتهاش کم شده☹️
احتمالاً گلوش در میکنه نمیتونه مک بزنه میده بیرون و آب دهنش میره روی زبون و توی دهنش نگاه کن ببین قرمز یا متورم نیست
همون شیر خشکقبلی رو اگه خوب میخورده همونو بده
شاید اعتصاب شیر کرده تو خواب ببین میخوره؟
ممه بده
چندساعتی ایقدر میخوره
شیرش روعوض کن شاید مزه شیرودوست نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.