۶ پاسخ

اپتامیل خوبه نزدیک ترین شیر به شیر مادره من اولا اپتامیل میدادم الان عوض کردم نان میدم

من گیگوز میدم سبکه تموم شد اپتامیل میگیرم

تروویتال

آپتامیل و گیگوز سبکن

منکه از همون اول نان دادم تا الانم مشکلی نداشته راضیم

گیگوز از نان سبکتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی