تودهمون ازمایش اسپرم دی اف ای و مورفولوژی میگیرن
بهتره تو مراکز ناباروری این ازمایش اتجام شه معمولا ازمایشگاه های بیرون جوابی که مینویسن گل و بلبله و با مراکز ناباروری زمین تا اسمون فرق میکنه این تجربه ۳سال سرگردونی منو همسرمه عزیزم
دکتر بنویسه باهم انجام میدن
مرکز ناباروری دقیقه
بله میشه
همسرت بره دکتر اورولوژی بگه براش یه آزمایش اسپرم کامل بنویسه
همسر من رفت پیش دکتر دادفر برلش آزمایش اسپرم نوشت تمام ایتم ها از جمله dfi داشت
خداروشکر با اینکه مورفولوژی یک درصد بود اما dfi خیلی پایین بود فک کنم 8 بود
آزمایشگاه نورژن هم آزمایش داد
یه دوره دارو مصرف کرد مجدد که براش آزمایش نوشت دیگه dfi جزش نبود
اره میشه.فقط برو مراکز ناباروری ک نتیجه دی اف آی بهتر و دقیق تر باشه
تویه روز هردوباهم یه باره انجام میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.