این گهواره چشه ؟؟؟
چرا هرچی میریم جلوتر اندازه بچه رو کوچیکتر میزنه🙄😐

۵ پاسخ

من اولای بارداریم زده بود خربزه الان باز دوباره زده خربزه 😂

دقیقا الان برامن زده نارگیل 😂

خیلی باحاله 😂😂
اندازه ها جور نیس اصلا با میوه ها

🤣🤣🤣یه برنامس دیگه اهمیت ندید سونوگرافی خودش گویای همه چیز هست

هفته منو زده دسته اسفناج 😑کدوم اسفناجی ۲/۶۰۰ هستش

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد