۱۲ پاسخ

برو از دارو خونه بگیر
پدیا بست و ادسول عالین من ادسول میدم
تازه تو باید از ۳ روزگی میدادی

از ۵ روزگی باید نوزاد قطره آد بخوره
خودت بخر

من از دکتر پرسیدم قطره آد بدم ب بچه گفت مگه بچه نارس بوده‌ گفتم ن
فک کنم واجب نیست اگه وزن بچه خوب و هفته اش کامل باشه بعضی دکترا نمی‌دن ولی من خودم دیدم همه میدن از دارو خونه گرفتم

آره حتما بده الان دیگه بچت 1 ماهشه باید زودتر از اینا میدادی

برامنم ندادن نگفتن چیزی متعجبم زنگ میزنم جواب نمیدن بعد تعطیلات بگم بهشون
چ مراقبتی شد ک ماباید ازشون بخاییم

بهداشت نمیده دیگه از داروخانه بخر نسخه نمیخواد

اره صد در صد باید بدی از روز اول

خودت بگیر براش عزیزم‌

آره بگو‌بدن

حتما
برو ازشون بخواه
چه بی مسولیتن

اره از روز پنجم باید بخوره، مگه دکتر نبردی بچه رو؟

منم بهداشت نداد دکتر نوشت گرفتم براش

سوال های مرتبط

مامان شیرینی زندگی مامان شیرینی زندگی ۱۴ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی