۱۳ پاسخ

دکتر گفت مقعدی

من واژينال ميذارم دكتر بهم گفت بهتره

واژینال تاثیر ببشتری داره

مقعدی میذارم

مقعدی

من مقعدی میذرم دکترم‌گفت واژینال امکان خونریزی ولکه بینی داره

نشاسته یکم شکر رو اب خنک
حل کن بخور اونم عالیه

مقعدی

واژینال اثرش بهتره

مقعدی

مقعدی

مقعدی چون واژینال میذاشتم عفونت گرفتم

مقعدی باید استفاده بشه، واژینال اثرش کم میشه

سوال های مرتبط

مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ودوم بارداری