خانما شما شیاف وقتی خون ریزی داشتید واژینال دکتر گفت یا مقعدی

۷ پاسخ

من بعد اینکه لکه بینی افتادم مقعدی گذاشتم.جذبش بهتر بود فوری لکه بینیمو قطع کرد

من واژینال میزارم از اول تا الآن موقعه خونریزی هم واژینال میزاشتم

منکه دکترم گفت مقعدی

مقعدی
شنیدم واژینال ب مرور دهانه رحم شل میکنه

مقعدی میذارم .فکر کنم هر دو میشه استفاده کنی اما بنظرم چون خونریزی داری مقعدی بهتر باشه. نرفتی ببینی علت خونریزی چیه؟

مقعدی جذبش بهتره

فرق نمیکنه هرجفت میشه من چون مقعدی راحت ترم مقعدی میذارم

سوال های مرتبط

مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه🤲 مامان معجزه🤲 هفته سی‌ونهم بارداری