۱۲ پاسخ

سلام خانوماکسی بواسیربعداززایمان گرفتیداین بیروزدگی اعصابنوبهم ریخته گفتم عمل کنم نوشتن خیلی دردداره تایک ماه دگه کسی تجربه داره لطفابگه

شربت لاکسی ژل بعدهروعده غذااستفاده کن عالیه

خاکشیر بزار با یه ذره نبات چند قل بخوره زیاد نه یه لیوان ناشتا بخور در حد یه قاشق پر توش خاکشیر باشه
بهترینه

کمپوت گلابی فقط بخورعالیه من سرهردوامتحان کردم

عزیزمم یک قاشق از دونه های خاکشیر رو با آب جوش قاطی کن و یکم عسل یا دو سه حبه قند و داغیش جوری باشه که زبونتو نسوزونه بخور اینجور خوب میشه

شما ها درد زیر شکمم دارید مثل درد پریودی شدید تر ؟

آره دکتر شربت داد اولش می‌ترسی اما بد راه می افتی🤣

چیزای آبکی زیاد بخور من اصلا برنج و نون نمیخوردم

ترسش بیشتر از دردشه نگران نباش فقط زیاد زور نزن
اب زیاد بخور ،شربت ملینم بگو دکترت بهت معرفی کنه

اب گرم با سرنگ بزن پشتت شنیدم عالیه

شربت معده بخور

والا خاهر تا امروز سرپا دسشویی کردم حتی توالت فرنگیم نتونستم استفاده کنم

سوال های مرتبط