۵ پاسخ

عزیزم دمای بدنش عالیه بالای ۳۷/۷ کم کم به تب نزدیک میشه

هیچی
خوبه دیگه تب نداره

خوبه اوکی هست

خوبه که چیشو چیکار کی

خوب تب نداره که

سوال های مرتبط