برای همه طبیعی نیس
واسه بعضیا طبیعیه ولی واسه بعضیا نه
واسه من علائم کم شدن سرویکسم بود
منم دارم.گاهی خوب میشه،گاهی تا چتد روز تک و توک پیش میاد
منم امروز خیلی داخل واژنم تیر کشید به شدت درد داشت خیلی ترسیدم
منم دارم نگران نباش فکر کنم طبیعیه
تایم بگیر اگر منظمه و کم میشه فاصلشون نه طبیعی نیست
آره طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.