تیر کشیدن واژن تو حدود ۲۲هفته عادیه؟

۳ پاسخ

تو بارداری اگ شاخم دربیاری میگن طبیعیه😂😂دیگ‌چ برسه تیر کشیدن واژن

منم سمت چپ واژنم گاهی تیر میکشه دکترم گفت طبیعیه از منو.

من الان دارم
خیلی بد

سوال های مرتبط

مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری