مامانا خیلی معده درد دارم انگار جا ندارم خیلی اذیتم طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

الهی عزیزم خیلی سخته
من از اول بارداری تالان معده دردم

توکه خوشبحالت مامان ماهورا ۳۸ هفته ای من هنوز الان ۳۰ هفته و ۲ روزم

سلام منم همینجوریم
هرچ میخورم یک ساعتی میگزره میرم بالا میرم نفسم تنگه اسیدم بالاه خیلی اذیتم

بله منم همینجوریم و هر چیزی نمی تونم بخورم

اره خب
اعضای بدن تحت فشاره

ولی من ضعف میکنما
جوری ک حالم خراب میشه
شما ضعف نمیکنی؟؟؟؟

سوال های مرتبط