کسی تو بارداری گلبول سفید و نوتروفیلش بالا بوده؟

۲ پاسخ

اره طبیعیه

بله من تو ماه هشتم آزمایش دادم بالاتر از حد معمول بود ولی دکترم گفت تو بارداری طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد ها مامان کنجد ها هفته سی‌وهفتم بارداری