۵ پاسخ

عزیزم هفته چندم بود ابن آزمایش شما؟
دکتر چی گفت بهتون ،؟

احیانا سرما نخورده بودی؟یا عفونت؟
البته دکترم گفت تو بارداری مشکلی نداره

سلام عشقم برا منم بالا بود یه دکتر گفتم این به خاطر عفونت رفته بالا گفت نه تو بارداری این چیزا عادیه

سلام برای منم ۱۱/۵ بود.گفتن چیز مهمی نیست

برا منم همش بالاست🫠اما هردفعه رفتم دکتر پرسیدم گفت مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم💘 مامان دخترکم💘 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته سی‌ام بارداری