هر بچه ایی یه جور ،پسر بزرگم نوزاد بود روزی ۴ ،۵ دفعه پی پی میکرد، ولی دخترم الان اصلا اونطوری نیست کلا انگار روده هاش تنبله،
وای دختر منم همینه ،من بردم دکتر گفت بیشتر از ۳ روز شد و بچه اذیت بود یک دوم شیاف گلیسیرین براش بذار،ولی اگه اوکی بود و گریه نمیکرد تا ۵ روز هم طبیعیه ،فقط باید دفع گاز داشته باشه.تازه دختر من بیشتر شیر خودمو میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.