۲ پاسخ

هر بچه ایی یه جور ،پسر بزرگم نوزاد بود روزی ۴ ،۵ دفعه پی پی می‌کرد، ولی دخترم الان اصلا اونطوری نیست کلا انگار روده هاش تنبله،

وای دختر منم همینه ،من بردم دکتر گفت بیشتر از ۳ روز شد و بچه اذیت بود یک دوم شیاف گلیسیرین براش بذار،ولی اگه اوکی بود و گریه نمی‌کرد تا ۵ روز هم طبیعیه ،فقط باید دفع گاز داشته باشه.تازه دختر من بیشتر شیر خودمو میخوره

سوال های مرتبط