چه نرم افزاریه این
تو هنو نزاییدی
شما چیشد کدوم بیمارستان زایمان میکنی. کدوم دکتر
خیلی استرس دارم میترسم
الهی ۳۵ روز دیگه من ۵۰ روز دیگه انشالله. ولی شاید زودتر بشه خبر نمیکنه اصلا🥲😂
نترس خواهرم سه بار طبیعی زایمان کرده میگه خیلی خوبه منم دوست داشتم طبیعی بشم دکتر گفت سزارین 🥺
برامن هم رفته بالا هم بریچه
من چی بگم 😭
خانما بچم سفالیکه خوبه برا زایمان؟؟؟
برا من هنوز پایین نیومده🤣🤣
زایمان طبیعی ک میگن خیلی خوبه
مال من 23روز مونده🤦دوس دارم تا یه هفته دیگ ته تهش زایمان کنم خیلی خسته شدم شبا تا صبح خابم نمیبره 🤦 بچها اذیتم میکنن اینم از این ور هی فشار میاره
منم واژن درد دارم
مامانا من شکمم خیلی پایین دارم میرم تو ۸ماه خطر داره لطفااا بگین
من که دوشنبه سزارینم چی بگم 😬🤭
ان شاءالله به سلامتی بیاد بغلت 💗
اخ پس چرا شکم من نمیاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.