۱۴ پاسخ

منم هیچ دردی ندارم دیگه کلافه م

👋

به من برا ۱۳بهمن نامه بستری داده دکتر،اون موقع ۴۰هفته کاملم.میرم به امید خدا دیگه همون روز.اگه قبلش خبری نشدالبته

منم هیچ دردی ندارم ولی فشار میاد هی فک میکنم دستشویی دارم ولی ندارم اصن این روزا یه وضعی شده

واییی یعنی منم قراره تاچهل هفته بدون دردبگذرونمم

من اگه زایمان نکرده بودم الان ۴۰ هفته بودم. قرار بود ۱۱ بهمن زایمان کنم.

فقط موندم چرا نمیزاییم

چرا نمیزاییم
دکتر به شماها چیا میگه

چقد خوبه ۴۰هفته تمام هستین چیکار کردین منم بشم ۴۰تمامتا زایمانم بیوفته ۱,۱

من امروز تاریخ زایمانم بود ولی نزاییدم..فردا ۴۰هفته و ۱روز میشم🫤

من فرداشب چهل هفته میشم

اینجاااام😍

چرا هیچ علائمی نمیاد

ای خدا

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۱۰ ماهگی