در حال ترکیدنیم👋
و منی کهه دو سه روزه داغونم😭 اسهال و دلپیچه دارم امروز رفتم دکتر کلی سرم و آمپول تقویتی و قرص نوشت
من هفته۳۷ خیلی بهم سخت گذشت خیلی
ولی خب منتظرم ۳۸ هم تموم بشه انشالله
آخر این هفته میرم یکم به خودم برسم انشالله هفته جدید احتمال زیاد تاریخ سزارین هست
هستیم هنوز 🤣
من آنقدر کارای خونه رو انجام میدم پیاده روی رابطه ورزش دارم هنوز دهانه رحمم بستس. دیگه ناامید شدم
🥲🥲خیلی داغوووووونم خیلی
در حال پیاده روی کار خونه زیاد😁امشبم ورزش ها رو شروع کردم چون ماما گف از 37 شروع کن الان پاهام قفل کرده🤣
میگذرونیم😂
خیلی سخت شده دیگه
خوبیم راه میریمفعلا😄
تو این ۹ ماه استرس نداشتم که این هفته پر استرسم و مدام گریه ام می گیره
کی ب هفته شما برسم😕
به شما تاریخ زایمان دادن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.