خانومای هم هفته من در چ حالین؟؟

۹ پاسخ

من دقیییقا با توام 🥹🥹🥹

داریم ملاق میزنیم محشره محشر همه چی عالیه😂😂😂

خسته شدیم 😬هوا گرممم بدن سنگین بی حال کسل😞

واژن درد و دل درد

خداروشکر میگذرونیم و انتظار🫠

هیچی بیکار نشستم شوهرمم عین خیالش نیس سیسمونی بچینیم.کلی کار رو سرمه ولی دریغ از یه کار که پیش ببرم

انقباض و دردهای کاذب و کمر درد و.....

یک هفته عقب‌تر هستم
و هرچی تا ماه هشت علائم بارداری نداشتم،داره تلافی میکنه 😂😂😂 قشنگ بهم بفهمونه بارداری یعنی چی 😂😂

شکرخدامنتظریم واردماه نه بشیم

سوال های مرتبط

مامان ی دخمل🩷 مامان ی دخمل🩷 ۱ ماهگی
مامان 👧 آنیســا🩷 مامان 👧 آنیســا🩷 ۳ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی