هم هفته های من در چ حالین 🥹چرا نمیگذرع

۸ پاسخ

خیلی سخته واسه من با بچه کوچیک

منم تو ماه ۷ گیر کردم 😐🤦‍♀️

انگاری ۷وماهه تو این ۷ ماهگی گیر کردم😭

هفتع های بالاتر انگار دیر تر میگذره. برام انگار زمان ایستاده نمیدونم حالم یجوریه اصلا 🥲

انقد خسته شدم 😶😶دیشبم دخترم تا صبح بالا می‌آورد دیگ نمیکشم😭

واااای اره انگار ی ماهه تو ۲۹هفته ام

من گه از شما بیشترم وخسته خسته ام ودیگه توان ندارم🫠

من یه بچه دیگم دارم با وجود اون زود میگذره برام

سوال های مرتبط

مامان 👧 آنیســا🩷 مامان 👧 آنیســا🩷 ۳ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ی دخمل🩷 مامان ی دخمل🩷 ۱ ماهگی
مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ مامان 𝑯𝒆𝒍𝒎𝒂♡ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرا🩵 مامان گل پسرا🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارکان مامان ارکان ۶ ماهگی