ناف دخترم اینجوریه می‌ره داخل یا همینجوری میمونه

تصویر
۴ پاسخ

بچه منم همینطوری بود رفت تو

چیزیشم نیستا الکی نترسوننت .پسر خودمم اینجور بود همش میگفتم خدایا این چرا اینطوره دیگه بچه اولم بود تجربه نداشتم

ناف ببند خیلی بدشده

عزیزم قطعا میره داخل هی که بزرگ تر بشه وزن بگیره تپل بشه میره داخل

سوال های مرتبط

مامان سهراب ومرسانا مامان سهراب ومرسانا ۷ ماهگی
مامان هما و آوا 🎀 مامان هما و آوا 🎀 ۶ ماهگی