۶ پاسخ

سونو بده خیالت راحت باشه

اگه شدیده دکتر برو

منم دم پریود یا موقع پریودی یا زمانایی ک یه ذره نفخ میکنم اینجوره اینقد درد داره انگار داره از داخل پاره میشع

طبیعیه

منم وقتی پریود شدم جای بخیه هام هم از داخل درد میکرد
شاید میخوای پریود بشی

ی سونو برو

سوال های مرتبط