دکتر به من گفت حتی گذری در حد چند ثانیه هم نباید ببینه ، کلا خاموش ، همچنین صفحه گوشی.
گفت شاید اون لحظه خوشش بیاد اما شب به صورت کابوس همینارو میبینه.
منم ازون روز حتی یک ثانیه نزاشتم ببینه.
و واقعا رو خوابش تاثیر عالی داشت.
همون طور که بعضی غذاهارو نمیدیم چون هنوز بدنش آماده دریافتش نیست ، هرچند که بدیم هم ممکنه خیلی دوست داشته باشه ، مغزشونم همینه آماده دریافت این همه دیتا و رنگ و تصویر نیست
اره منکه دخترمو میزارم
من نمیزارم خیلی ببینه
اتفاقا امروز یه کلیپ دیدم میگفت دلیل لکنت یا دیر صحبت کردن بچها همینه
ازه بزار ببینه زیاد سخت نگیر
اره میزارم دکتر پرسیدم گفت توصیه سازمان بهداشته منظورشه بچه ها از الان با تکنولوژی بار نیان بیش از حد نشه اکیه
دختر من عشق تبلیغات 😩 تی وی خاموشه با دستش اشاره میکنه روشن کن ببینم
95درصد نه نمیذارم ببینه
بله نگه میکنه
من وقتی کار دارم میزارم ببینه
من میزارم برنامه کودک نگاه میکنه رد پای آبی خیلی دوست داره
اره اکثر وقتا روشنه...اینم اگه تبلیغات باشه نگاه میکنه
اگه روشن باشه نگاهش میوفت
حالا نه اینکه ده دقیقه بشینه جلوش
ولی داره بازی میکنه و چهار دست و پا میره یه نگاهی هم میندازه
بله نگاه میکنه
من و پسرم باهم کارتون میبینیم😁😍
اره اکثرا نگا میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.