کیا تازگی زایمان طبیفی با بی حسی کردن راضی بودین؟

۳ پاسخ

من انجام دادم سر 8 سانت نه خوب بود نه بد بود برای چند دقیقه خیلی خوب بود ولی یهو ضربان قلب بچه افت کرد گفتم کاش انجام نمی‌دادم ولی خوب شد

قشنگ جای همون سوزن هنوز درد میکنه

من انجام دادم با اپیدورال کلا یکساعت دردام کم شدش ولی بعدش کمر درد های بدی داره خیلی کمر درد شدید میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی