کیا الغدیر زایمان کردن راضی بودین

۳ پاسخ

منم تازگی زایمان کردم واقعا راضی بودم از قسمت بلوک زایمان
بخش اطفال بخاطر زردی بچم بستری بود اصلا راضی نبودم خیلی بد اخلاق بودن

من اره عزیزم مخصوصا از ماماهاش

من شنیدم رسیدگی شون خوبه

سوال های مرتبط