۸ پاسخ

نترس بده قطره هاشو بچت دردنکشه

خوبه من میدم آروم میشه مخصوص بچس دیگه بده

دکتر داده بده دیگه

برا من که آب رو آتیش بود سریع دردش ساکت میشد

پدی لاکت خوبه

میگم با اسانس رازیانه درست شده بد نیست بهش بدم؟؟؟

من پدی لاکت میدم خوبه

مونده ب بچه بیفته یا ن نیفته باید مارکش عوض کنی

سوال های مرتبط