من الان دو هفته است که واکسنش عقب افتاده و نزدم چون بستری بود پسرم بخاطر ویروس ک گرفته بود دکتر گفت تا خودم نگفتم نباید بزنه تا ۳ هفته دیگه هم گفته نزنم
من دوازده روز هم عقب انداخته بودم گفتن طوری نیست
دو سه روز اشکال نداره ولی بیشتر نشه
واکسن 2 ماهگی پسرم پنجشنبه بود بهداشت تعطیل بود شنبه زد
فکر کنم دو سه روز عیب نداره
نهایت تا 3 یا 4 روز اونم اگه مریض باشه
۱هفته شنیدم اشکال نداره بازم خواستی بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.