عقب انداختن واکسن تاچند روز مجازه؟؟؟

۶ پاسخ

من الان دو هفته است که واکسنش عقب افتاده و نزدم چون بستری بود پسرم بخاطر ویروس ک گرفته بود دکتر گفت تا خودم نگفتم نباید بزنه تا ۳ هفته دیگه هم گفته نزنم

من دوازده روز هم عقب انداخته بودم گفتن طوری نیست

دو سه روز اشکال نداره ولی بیشتر نشه

واکسن 2 ماهگی پسرم پنجشنبه بود بهداشت تعطیل بود شنبه زد
فکر کنم دو سه روز عیب نداره

نهایت تا 3 یا 4 روز اونم اگه مریض باشه

۱هفته شنیدم اشکال نداره بازم خواستی بپرس

سوال های مرتبط