۲ پاسخ

من 🖐 فعلا که بیمارستانیم
ایشالا مرخص بشیم بعد

من دوماهگی هم یک هفته دیر بردم سرماخورده بود ۴ ماهگیش هم سرما خورد امروز زدم بعد یک هفته

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۵ ماهگی