اصلا پاراکید رو قبلش نده اثر واکسن رو کم میکنه تو گوگل بزنی متوجه میشی ،اصلا سخت نیست من زدم فقط گریه کرد اولش دلم سوخت براش اومدم خونه هم قنداق کردم،مون تکون میخورد پاهاش گریه میکرد
اینقد همه میگن قبلش استامینوفن بده من شنیدم کامل اشتباهه این باور و ندادم چون بچه باید واکسنش زده شه بعد استامینوفن بدی بهش🙄🙄
نه زیاد سخت نیس فقط تبشو چک کن🙃🙃
نه سختی نداره
برا دختر من خدا را شکر خوب بود فقط باید حواست ب تبش باشه
منم فرداست ولی نمیزنم شیر نمیخوره دوروزه تا بهتر بشه
ن برا پسر من ک راحت بود
ن قبلش پاراکیدبده دوبرابروزنش منکه دخترمومیبردم اصن بعدش اذیت نبود ولی کلا دخترم ی چیز عجیب بود ازروزی دنیااومد نه شبابی خابی وگریه داش ن برا واکسناش اذیت کرد بعدش نه تا بزرگ ک شد مریض نشد ن ازشیرگرفتمش اذیتم کرد الان ۱سال و۷ماهش کلا خیلی خوب بود ی چیر استثنابود بنظرم منم فردا پس فرداواکسن دوماهگی پسرمه تابینم این چطورباشه
نمیدونم برا بچه شما چطوریه ولی بچه من چهارشنبه زده هنوز درگیرشم کشته منوووو
واکسن دوماهگی زیاد سخت نیست ولی خیلی باید حواست باشه پای سمت چپ بیشتر درد داره و جاش یکم گوله میشه روز اول کمپرس یخ بزار از روز دوم به بعد حوله گرم بزار روی پاهاش
نه عزیزم
فقط نیم ساعت قبلش بهش قطره استامینوفن پاراکیدبده
قبل رفتن قطره استامینوفن بهش بده حتما کمتر تب میکنه
برای من پسرم تا ۴ ساعت اول خوابید بعد حدودا ۳ ساعت پاش که تکون میخورد گریه میکرد ، و بعدش هم یه مقدار ناله میکرد و تب داشت و شب هم خداروشکر کاملا خوب شد
نه فقط باید هی تبشو چک کنی
عه مام فردا داریممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.